سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران تصریح کرد: دفاع مقدس ارزش‌های انقلابی ملت بزرگ ایران را تثبیت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ محمدحسن سلامی طی سخنانی در جمع معدن‌داران استان مازندران که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد، با بیان این که ۸ سال دفاع مقدس امتحان بزرگ و یک افتخار بزرگ تاریخی برای مردم ما بود، اظهار داشت: دفاع مقدس و به عبارت بهتر جهاد مقدس هشت ساله ملت ایران اسلامی حکم معجزه انقلاب را داشت که پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی را مستحکم کرد.

وی با اشاره به این که دفاع مقدس ارزش‌های انقلابی ملت بزرگ ایران را تثبیت کرد، گفت: ارزش‌هایی از جنس ایثار، فداکاری، اخلاق، ایمان، معنویت، تبعیت از ولایت، وحدت و حماسه در دوران دفاع مقدس به اوج رسید و سبب موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: پیروزی‌های بزرگ ما در دفاع مقدس در سایه ایمان به معنویت شکل گرفت و ثابت شد هر جایی ایمان ما مستحکم‌تر بود معنویت بیشتر بود و پیروزی‌های بیشتری هم رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد کرد: ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های شهدای ما هستند که انقلاب را بیمه، آینده این کشور را تضمین و جوانان ما را از آسیب‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی حفظ می‌کند.

سلامی در ادامه با اشاره به این که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین و خاص‌ترین مرکز دفاع مقدس کشور است، گفت: هم اکنون سالانه حدود ۷۰ هزار نفر دانش آموز، دانشجو، جوانان و راویان دفاع مقدس از این موزه بازدید می‌کنند.

وی با بیان این که این مرکز تاکنون با اعتبارات دولتی طی ۱۵ سال تا سقف ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: برای جذب اعتبار از طریق شهرداری و شهرداری‌ها، منابع استانی، خیرین و واقفان هدف گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید کمال یعقوبی US ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
    1 0
    معسولین دلسوز ایثارگران تورا به وجدانتان ما جوانی ندیدیم مشگل نیست جلوی دشمن وایستادیم الان نه بیمه نه جای درامد دارم ۵ ملیون معیشتی بنیاد به بنده میده خدا شاهد شرمنده خود خانواده هستم توان کار هم ندارم (نام محفوظ است ) جانباز شیمیایی تیر ترکش ۱۵ درصد
  • رسول IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    1 0
    امروزه تجارت سلاح و مواد مخدر بشترین سود را بدنبال دارد.لذا کارتلها و کمپانی تولید سلاح در جنگ افروزی میان کشورهای اسلامی و جهان سوم دارند ید طولایی دارند تا علاوه بر فروش سلاح بعد از پایان درگیری به ساختن و احیا مناطق ویران شده بپردازند و سودی دیگر از این طریق به جیب بزنند لذا باید این کشورها از ایجاد تنش و درگیری اجتناب کنند
    • سلام IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      1 0
      جنگ ایران و عراق هشت سال بدرازا کشیده شد و سرمایه های عظیم انسانی و مالی دو کشور مسلمان از میان رفت باید هشیار بود که دو باره تاربخ تکرار نشود
    • تفاوت IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 1
      بين خودشان حتي المقدور آره. اما در مواجهه با دشمنان ایران بحمد الله خودش،تولید کننده و الآن صادر کننده هست
    • پاسخ به رسول IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 1
      بلا شك پرهیز از جنگ بین الاسلامی گزینه نخست و غیر قابل انکار هست، اما اگر کشوری اعم از اسلامی یا غیراسلامی بنای تجاوز گذاشت، چاره ای جز دفاع و پاسخ قاطع نیست.
  • سلام IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    1 0
    اگر دو طایفه یا ملت اسلامی با هم به جدال برخیزند طبق گفته قران مسلمانان دیگر باید انها را به صلح فراخوانند و طرفین دعوا هم باید این دعوت را بپدیرند و با عذر اینکه این دعوت ممکن است خدعه ای باشد از پدیرش ان شانه حالی نکنند
    • عليكم السلام IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      0 1
      و اين هم دارد كه: فان بغت احداهما علي الاخري فقاتلوا التي تبغي حتي تفيء الي امر الله. اگر يكى از دو گروه بر ديگرى تجاوز كرد، با متجاوز بجنگيد تا به فرمان خداوند بازگردد.